maandag 22 december 2014

Week van de rage!

Toen ik vroeger klein was heb ik verschillende dingen gespaard. Sommige spullen die ik gespaard heb waren een rage, sommige spullen waren wat blijvender. Herinneren jullie de boekjes voor de euro nog? Verschillende landen kregen de euro en je kon de munten per land sparen! Ik had het boekje vol. Had inderdaad. Het was een mooi bedrag voor later, maar ik besloot om er van te gaan winkelen. Geld moet rollen, toch?

Of spaarde je toch liever de Pokémon kaartjes of de flippo’s?  Deze week komen er artikelen online over de bekendste rages van vroeger. En een aantal gastbloggers vertellen wat ze nu sparen!

Nieuwsgierig geworden naar de artikelen van deze week? Volg me op Bloglovin’ en mis geen enkel artikel!

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten