donderdag 25 december 2014

Het is meer dan alleen muziek

Vandaag mag ik gastbloggen voor Kelly! Ik voel me vereerd. Ik ben Rowena, 20 jaar en Kelly en ik zitten vaak op dezelfde (golf)lengte, letterlijk en figuurlijk. Ik hou van series, Disney films en shoppen, maar het allermeeste van muziek. Live muziek wel te verstaan, want ik ga graag naar concerten. Deze concertkaartjes spaar ik en inmiddels heb ik al een hele verzameling. Waar? Op mijn muur.


Wanneer een concert wordt aangekondigd wil ik altijd degene zijn die de kaartjes koopt, (1) omdat ik bijna niemand vertrouw dat ze kaartjes kunnen kopen en (2) omdat ik de echte, papieren kaartjes wil en geen lelijk e-ticket. Een concert is voor mij een ervaring die ik voor altijd wil onthouden en dat is ook precies de reden waarom ik de tickets spaar.

Ik heb de beste herinneringen aan deze concerten, bijvoorbeeld de MTV EMA’s waar ik vorig jaar heen mocht. Eerste rij staan bij de rode loper en alle artiesten van dichtbij kunnen zien en aanraken… Een droom!

Of het concert van Justin Timberlake waarbij Kelly ook mee was. Een van de beste concerten waar ik ooit ben geweest: een 2 uur durende show van een fantastische zanger en danser die ook nog eens over ons heen vloog!

Ten slotte mijn meest recente concertervaring, namelijk Enrique Iglesias waar ik al zo’n 7,5 jaar fan van ben. Ik heb hem al vaker live gezien, maar deze keer had ik hele goede plaatsen én heb ik zijn hand even mogen vasthouden.

Voorlopig ga ik nog wel even door met het bezoeken van concerten en sparen van de kaartjes. Ik heb bijna al mijn favoriete artiesten al eens live gezien, behalve Michael Jackson, en aangezien het zeer onwaarschijnlijk is dat hij nog optreedt, kan mijn verzameling helaas nooit compleet zijn.

Liefs,
Rowena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten