donderdag 25 december 2014

Scoubidou touwtjes knopen

Bron
Wie kent ze niet, de plastic touwtjes die je kon knopen. De Scoubidou touwtjes waren enorm populair in 2004. De touwtjes waren soepel en waren verkrijgbaar in enorm veel kleuren en maten. Ik was altijd enorm blij met mijn glinsterende  touwtjes!

Door speciale knooptechnieken werden van de touwtjes sleutelhangers, vriendschapsbandjes en andere frutsels gemaakt. Ik kon na lang oefenen een libelle en een helikopter maken, veel meer kreeg ik niet  voor elkaar.
Op school deed ik niks anders dan knopen, waardoor heel de familie sleutelhangers van me kreeg. laatst heb ik de touwtjes weer tevoorschijn gehaald en het knopen was ik nog niet verleerd! Maar waarom ik het vroeger zo leuk vond, dat weet ik niet meer.

Heb jij vroeger ook geknoopt met de Scoubidou touwtjes? Wat maakte jij zoal?

Liefs,
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten