zaterdag 20 december 2014

“Mam, ik kan niet slapen….”

Kon jij ook nooit slapen de dag voordat je jarig bent?  Ik kan dat soms nog steeds niet! De spanning ’s morgens vroeg als je wakker wordt, de cadeautjes, het zingen…. Ik denk met veel plezier terug aan mijn afgelopen verjaardagen!

Bron

En dat heeft niet alleen maar te maken met de cadeautjes en de lekkere taart. Het gevoel van samen zijn is ook een belangrijke factor.  Iedereen voelt zich feestelijk en doen iets leuks voor de jarige.  Als jarige wordt je overstelpt door kaarten en felicitaties. Weet jij nog de versierde muts die je op had, zelfs vreemden feliciteerde me!

Als kind was ik weken van te voren al bezig met mijn verjaardag. Het maken van verlanglijstjes kwam elk jaar terug. En ik vertelde aan iedereen hoeveel nachtjes het nog slapen was voordat ik weer een jaartje ouder werd. Mijn vriendinnen werden er gek van ;-)

En wat misschien wel het leukste was, het kinderfeestje! Hier vertel ik later meer over.




Ben jij nog wel eens zo zenuwachtig voor iets leuks dat je niet kan slapen?

XXX,
Kelly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten