woensdag 17 december 2014

Glijbaan of trap?

Buitenspelen was mijn leven. Na school gelijk huiswerk maken, zodat ik de rest van de dag buiten kon zijn. Naast tikkertje en verstoppertje, waren speeltuintjes favoriet. Het speeltuintje een straat verderop, het “gele” speeltuintje was de beste. Hier heb ik vele zomers gespeeld.

Mijn liefde voor speeltuintjes ben ik nog niet verloren. Zodra ik een speeltuin tegenkom moet ik van de glijbaan. En staat er een schommel? Dan ben je me kwijt. Loop maar vast door, dit gaat even duren. Ik ben niet de enige die zich graag nog eens kind voelt. Google heeft dat ook.

Een kantoor met glijbaan in het kantoor van Google in Zürich In Zürich hebben ze niet alleen glijbanen, ook hangmatten, boten en skiliften zijn er te vinden. Kijk mee naar de foto’s:


Liefs,
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten