zondag 14 december 2014

Kleuren is in!

Als ik vroeger ergens gelukkig  van werd, was het tekenen. Uren kon ik zitten aan een tekening. Eerst met potlood, dan overtrekken en dan pas inkleuren.  Ik heb jaren Manga getekend en had enorm veel tekenboeken. 

Op de middelbare school waren de uren tekenen mij redding. In de vierde klas had ik gelukkig twee uur in de week, de leukste twee uur in de week. Tijdens het tekenen kon ik lekker kletsen met vriendinnen!

Hoewel ik nog steeds graag teken, doe ik het veel te weinig. Soms pak ik mijn teken spullen erbij en dan ben ik weer uren zoet. Omdat ik niet altijd inspiratie heb om te tekenen, maak ik ook veel gebruik van kleurboeken. Deze boeken bestaan niet meer alleen uit kindertekeningen, maar zijn speciaal gericht op volwassenen. Zelf aan de slag? Hieronder de leukste varianten: 











Creatief kleuren voor volwassenen:


En als bonus, de mooiste mannen inkleuren  ;-)
Bron
  



2 opmerkingen:

  1. Jaa ik vind ze zo leuk, ze staan ook op mijn wishlist (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind ze ook tof! Ik heb de eerste en de laatste, maar durf in de laatste niet te kleuren. Bang dat ik ze lelijk maak hahaha

      Verwijderen