vrijdag 19 december 2014

Tip 1: Taart als ontbijt

De komende tijd geef ik tips waardoor je je weer eens lekker kind voelt! Vandaag is de eerste tip aan de beurt: Taart als ontbijt!

Ik ontbijt elke ochtend, elke ochtend een glas melk en een boterham. De boterham eet ik het liefst met Nutella. Maar verandering is ook niet erg, dan ga ik voor hagelslag of pindakaas. Ik ben een echte zoetekauw!

Gelukkig slaan steeds minder mensen het ontbijt over. Ontbijten met yoghurt en superfoods is in, maar ook gezonde pannekoeken zie ik vaak voorbij komen op Instagram. Toch eet ik nog gewoon een boterham. En soms zelfs taart!

Na een verjaardag hebben wij meestal taart over, en wat is nu lekkerder dan een heerlijk stuk taart? Niks! Voor mij is het een traktatie ’s morgens en het maakt me meteen vrolijk. En een keertje kan geen kwaad toch? Ik wilde vroeger altijd al taart als ontbijt en nu doe ik het gewoon. En er zit nog een voordeel aan. Je begint je dag gelijk met een klein feestje!

Geniet ervan!

Groetjes,
Kelly 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten