dinsdag 16 december 2014

Hutje bouwen

Mijn zusje en ik hebben uren hutten in huis gebouwd. Door de eettafelstoelen in een kring te zetten en daarover een kleed te gooien hadden wij een hutje in huis. Lekker warm en geen last van zand en insecten. 

Helaas vonden pap en mam er nooit zoveel aan, en wij na tien minuten ook niet meer. We kwamen er achter dat de bank toch lekkerder zat, ook al hadden we heel veel kussens in onze hut. Uren konden we een hut bouwen, maar er in spelen deden we niet. Opruimen trouwens ook niet. 

Het gevoel dat ik kreeg als ik een hut ging bouwen in huis was geweldig, ik voelde me net een kleine architect. Ik droom al jaren van een mooi hutje in mijn huis. Droom inderdaad, want ik woon nog bij mijn ouders. Omdat ik geregeld op Pinterest kijk heb ik de mooiste hutjes voor jullie verzameld! Kijk hieronder mee voor de meest mooie hutten in huis. 

Bron
Bron
Bron
Bron


Wil jij nu ook heel graag een hut bouwen?

xxx,
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten