zondag 11 januari 2015

Happy Meal

De Happy Meal, als kind zijnde wilde je niks anders hebben. Hebben ja, want het speeltje was het leukste. Het eten was oké, maar daarvoor ging je niet naar de McDonalds. Het speeltje was alles waar het om draaide. Mij boeide het speeltje niet echt, ik wilde gewoon eten. Gelukkig aten mijn vriendinnetjes het eten nooit op en had ik altijd extra veel friet. Zelfs toen had ik altijd al honger.

Bron

De meeste speeltjes gaf ik weg aan mijn zusje of aan andere kleine kinderen.Heel soms hield ik ze zelf, vooral als ze van een gave film waren. Ik kies bij de McDonalds standaard voor een hamburger en frietjes, eigenlijk al de halve Happy Meal. Daarom kies ik die ook nog wel eens. Ik schaam me er niet voor, zeker niet toen ik poppetjes uit Despicable Me kreeg. Hilarische film, nog leukere speeltjes!

Tip van mij: Pak af en toe nog een Happy Meal, al is het maar om het speeltje weg te geven aan een klein kind. Of als je het speeltje stiekem veel te leuk vind, hou je hem toch lekker zelf. Ik veroordeel je niet. Het meisje achter de kassa misschien wel.

Wat vind jij het leukste speeltje wat ooit bij de Happy Meal heeft gezeten?

xoxo,
Kelly

P.s.  Herinner jij je deze nog?



2 opmerkingen: