dinsdag 13 januari 2015

Spelletjesavond

Veel van mijn vrienden gaan elke zaterdag op stap of naar een feestje, en ik speel liever spelletjes op de zaterdagavond. Gezellig met vrienden lachen, gieren, brullen tijdens 30 Seconds en elkaar willen afslaan tijdens monopoly.

Bron

Begrijp me niet verkeerd, ik vind stappen soms ook leuk! Maar haal er niet meer de voldoening uit zoals vroeger, toen ik elke zaterdag op Stratum te vinden was.  Nu  vind ik het veel leuker om te praten en elkaar te kunnen verstaan. Lol hebben zonder lastig te worden gevallen door enge mannetje.

Veel eten en veel drinken is belangrijk. Je hebt energie nodig om te winnen (of om vals te spelen...). Maar de spelkeuze, is het allerbelangrijkste. Zo speel ik bijna nooit meer Monopoly, want dan krijg je  gegarandeerd ruzie en vliegt alles om je oren! Spellen als Cluedo, memory, Boonanza en 30 Seconds doen het altijd goed.

Speel jij ooit nog spelletjes? Zo ja, welke is je favoriet?


Liefs,
Kelly

P.s. Mijn favoriete spelletjes: Boonanza, (Disney) memory en Mexican Train.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten