woensdag 14 januari 2015

"Mam, toe, de film duurt nog maar tien minuten"

Slapen, wat vind ik dat tegenwoordig heerlijk. Uitslapen is nog beter. Met mijn wekker heb ik een haatverhouding, geen haat-liefde verhouding. Absoluut niet, ik haat dat ding. Wakker worden is stom, want ik lig altijd zo lekker als ik wakker word.

Bron

Wat een verschil met vroeger. Toen wilde ik niet naar bed en was doordeweeks lang op blijven mijn missie. Mijn ouders gaven er niks meer om, het was mijn eigen schuld als ik moe was en tijdens de lunch in slaap viel. Als excuus gebruikte ik dat de film nog maar tien minuten duurt en daarna ga slapen. Wat ik nooit deed, daarna keek ik de volgende film of aflevering. (Mijn serieverslaving begon al vroeg). En als ik eenmaal in bed lag, kwam de volgende smoes. "Nog maar twee bladzijde en dan is het hoofdstuk uit". Niet, dat hoofdstuk was allang uit, ik begon gewoon aan een nieuw hoofdstuk.

Dat je tegenwoordig overal online bent is vreselijk. Hoe vaak ik wel niet zie dat het ineens 1 uur 's nachts is en ik twee uur doodleuk door Facebook, Instagram en 9gag heb liggen scrollen. Oeps, dat was niet de bedoeling.

Nu ik Communicatie studeer heb ik nog meer moeite om uit bed te gaan. Les om kwart voor negen? Ik dacht het niet. Omdraaien en verder slapen is de enige, juiste optie. Misschien dat het me ooit weer lukt, maar voor nu draai ik me nog even om.

Lieve groetjes,
Kelly


Geen opmerkingen:

Een reactie posten