dinsdag 30 december 2014

Surprise ei

In de supermarkt smeekte ik er om, het kinder surprise ei. Super lekkere chocolade, maar veel belangrijker: het cadeautje. Het was elke keer weer een verrassing wat er in zat.Ik kon niet wachten om hem op te eten, maar moest toch altijd wachten tot ik thuis was. Stel dat ik iets kwijtraakte en mijn cadeautje niet compleet was? (Pap, Mam, geef gewoon toe, jullie wilden hem het liefst zelf uitpakken, of niet soms?)

Bron


Inmiddels zijn er 15.000 verschillende ontwerpen, zoals vliegtuigen, smurfen, pinguïns en andere figuurtjes uit de film- en animatiewereld. Voor sommige cadeautjes worden op verzamelaarsbeurzen zelfs prijzen tot 4000 euro gevraagd!

In Amerika is het ei verboden, omdat het gevaarlijk zou zijn voor kleine kinderen. Ik heb medelijden met de Amerikanen, ik kan niet zonder deze lekkere chocolade. En ook niet zonder het cadeautje!

In de supermarkt zwicht ik altijd. Koop ik (gezonde) spullen, en ligt er altijd een eitje bij. Met als smoes dat het voor mijn jongere zusje is. Zodra ik aan de kassa sta, moet ik altijd denken aan Wild Child. Een film met Emma Roberts en  Alex Pettyfer. Daar zit in scene in die ik helemaal snap. Kijk maar mee:



En jij, eet jij er nog wel eens een?

Knuffels,
Kelly



Geen opmerkingen:

Een reactie posten