zondag 28 december 2014

Kelly spaart .....

Zoals je hebt kunnen lezen spaarde ik vroeger heel veel, tegenwoordig spaar ik anders. Ik heb genoten van het sparen en van het ruilen met vriendinnen en het  op zoek gaan met mama naar de beste, gaafste, zeldzaamste kaart, knikker of blaadje. Tegenwoordig spaar/verzamel ik nog maar weinig, tenzij je mijn schoenen collectie mee telt ;-).

Bron

Ik heb het ruilen achter me gelaten, maar het sparen ben ik wel blijven doen. Ik spaar de (klassieke) Disney films! Ik heb ze bijna allemaal en pak er geregeld een om te kijken. Alleen of met vriendinnen, een Disney film avond komt vaker voor dan je zou denken!

Naast het sparen van Disney films, verzamel ik tickets en ontvangen kaarten. Van musea tickets tot aan bioscoopkaartjes en concerttickets, van sinterklaasgedichten tot aan foto's en kaarten alles bewaar ik en hang ik op mijn kast.  Niet echt sparen, maar meer het verzamelen van herinneringen.

Of ik ooit nog fanatiek iets ga sparen, wie zal het zeggen. Dat ik nu door mijn Diddl blaadjes verzameling heen ga bladeren, dat staat vast, haha!

Veel liefs,
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten