woensdag 31 december 2014

Oud & Nieuw

Het vieren van Oud & Nieuw is elk jaar weer een boel geregel. Met wie wil je het vieren, en met wie niet. Wat wil je gaan doen en wat wil je eten. En de belangrijkste vraag: Welke kleding doe je aan? Dit jaar ga ik bij een vriendin eten, kletsen, (fanta) drinken en spelletjes spelen. En vervolgens mag ik 1 januari werken, maar dat mag de pret niet drukken!

Bron


Als kind zijnde vond ik het allemaal heel spannend. Het vuurwerk, het eten en de gezelligheid. Je voelde je net een koningin als je door iedereen gekust werd.

Hoe beleefde je oud en nieuw als kind? Nou, zo:
1. ´S morgen starten met oliebollen bakken samen met papa of mama
2. Daarna de auto in en op naar familie
3. Daar vol eten aan enorm veel lekkers wat op de tafel staat
4. De TV stond heel de dag aan
5. Als klein kindje nog even slapen en voor 12 uur weer wakker worden gemaakt
6. En als je wat ouder was mocht je lekker laat opblijven!
7. Dan komt het spannendste moment: Aftellen!
8. Daarna kussen en Kinderchampagne drinken  (Drink ik nu nog steeds liever dan echte champagne ;-))
9. En dan tijd voor vuurwerk!
10. Om daarna slapend in de auto weer richting huis te gaan

Hoe beleefde jij vroeger oud en nieuw? En wat ga je dit jaar goed?

Ik wens jullie allemaal een Spannend, schitterend en stralend 2015!

Kus,
Kelly

Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten