dinsdag 2 december 2014

P.s. Vergeet je zwemkleding niet


Weet jij nog hoe het was om elke dag na school af te spreken met je beste vriendje, dat je mocht buitenspelen totdat de straatlampen aan gingen en dat je uren kon spelen met je Barbies?

Of dat je niet wist wat je ging doen op het kinderfeestje, maar dat je wel je zwemkleding mee moest nemen en dat je niet kon slapen de dag voordat je op schoolreisje ging?  Weet jij nog hoe gelukkig je was als kind?

Ik ga de komende weken bloggen over hoe het is om weer kind te zijn. Ik geef tips, vertel je mijn visie en ga dingen ondernemen! Ik ga je laten zien dat het oké is om je soms als kind te gedragen en dat je je er niet voor hoeft te schamen! 

Houd mijn blog dus in de gaten voor meer!

bron 

XO,
  Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten