dinsdag 2 december 2014

Hi there!


That's me!
Ik ben Kelly en ik ben 22 jaar oud en woon in een klein dorpje. Ik studeer Communicatie in Eindhoven.  Ik ben altijd vrolijk, blij en enthousiast. Ik doe random dingen en ben altijd in voor gezelligheid! Ik ben dan wel 22 jaar oud maar ik voel me vaak niet ouder dan vier of zes of acht jaar. Ik kan enorm genieten  van alles wat met Disney te maken heeft, al ben ik nog nooit in Disneyland geweest. Iets wat hoog op mijn Bucketlist staat!

Hier onder vind je nog wat weetjes aan de hand van de bekende vragen uit vriendenboekjes.

Naam:  Kelly van Santvoort       
Leeftijd: 22 jaar
Geboortedatum: 02-10-1992
Kleur haar: Donkerblond
Kleur ogen: groen/grijs/bruin
Ik kan echt niet leven zonder: Nutella en series

Voor dit gerecht kun je mij wakker maken: Frietjes met biefstuk
Bijna niemand weet dat: Ik gek ben op tekenen en vroeger veel Manga heb getekend
Deze persoon zou ik voor één dag willen zijn: Ellen Pompeo (Actrice in Grey’s Anatomy)
Wat mis je uit je jeugd?: Buiten spelen
Deze drie dingen neem ik mee naar een onbewoond eiland: Papier, potloden en mijn muziek

Mijn favoriete
Boek: Alles van John Green
Film: The Holiday
Serie: Grey’s Anatomy, Game of Thrones en Friends
Muziek: 1989 – Taylor Swift
Kleur: Geel

Favoriete quote:
Everything is walking into the soup & Als Nutella niet zou bestaan, zou ik ook niet bestaan.



Toedels,
Kelly 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten