zondag 18 januari 2015

"Mam, ik moet plassen. En ik heb ook wel zin in een ijsje"

Zomervakantie is voor de meeste kinderen samen met je papa en mama vakantie vieren in Frankrijk of Spanje. Gezellig met half Nederland op de camping. Elke dag spelen met dezelfde kinderen.  Dit deden mijn ouders toch iets anders. In plaats van naar het zuiden, namen ze mij en mijn zusje mee naar het noorden. Naar Denemarken! (en Legoland!)

Bron
Ook wij gingen met de auto, alleen dan de andere kant op. Voordat we gingen kregen we altijd een pakketje mee voor in de auto. Vol met snoep, tijdschriften, bingo kaarten, drinken en nog veel meer. De bingo kaarten zijn nog steeds favoriet! Onderweg stoppen bij een tankstation om te plassen, en om ijsjes te eten. Een zomer is voor mij niet compleet zonder het eten van ijs. Veel ijs! 

Hier nog 5 geweldige dingen van onze vakanties vroeger: 
  1. Tot heel laat buiten spelen
  2. Veel ijsjes eten
  3. Door de watersproeier springen (Nog steeds favoriet) 
  4. Waterballonnen gevecht houden
  5. Zwemmen, zwemmen en nog eens zwemmen

Wat vond jij fantastisch aan de vakanties van vroeger? Wat mis je het meest?

Groetjes,
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten