donderdag 22 januari 2015

Groetjes van Otto, Ginger, Jimmy, Timmy, Clover en Sharon

Weet jij over wie ik het heb in de titel? Herinner jij ze nog? Het zijn allemaal personages uit onze favoriete kinderseries! Wat een geweldige tijd was dat, er was altijd wel een leuke serie op TV. Uren kon ik verschillende afleveringen kijken. Het mooiste waren de speciale weekenden waarin alleen maar die ene serie uitgezonden werd. Heel de dag TV kijken en chips eten. Welke series ken jij nog?

Bron


Rocket Power
Otto kennen we allemaal als de stoere surfer en skateboarder uit Rocket Power. Samen met zijn vrienden Twister en Squid en zijn zus Reggie beleefde ze de meest rare situaties. Maar de man die voor mij de serie maakte is Tito Makani! Wat een held was dat.

Bron
As told by Ginger
Kennen jullie Ginger nog? "Sommigen zeggen het gras lijkt veel groener aan de overkant, maar ik ben eens gaan kijken om het gras te vergelijken". Kan jij de titelsong nog meezingen? Ik wel! As told by Ginger gaat over een Ginger, een meisje dat super graag populair wil zijn. Wat zorgt voor hilarische belevenissen. 


Bron
Jimmy Neutron 
Jimmy is een slimme jongen, die altijd een nieuw gadget aan het uitvinden is om problemen op te lossen. En net als elke andere jongen, houdt hij van kattenkwaad uit halen. Mijn favoriete aflevering is die met de boek kauwgomballen.Als je daarop kauwde, kende je het hele boek. Ideaal lijkt me dat!

Bron
Fairly Odd Parents
Wat hou ik van Timmy, Cosmo en Wanda. Ik heb ook altijd twee feeën-peetouders gewild, maar Vicky de oppas vond ik nooit leuk. Inmiddels is Boo er bij gekomen en zijn er een aantal films van gemaakt! Favoriete zin van de serie: "Waar heb je dat vandaan? Uhhh, internet?"

Bron
Totally Spies
Mijn moeder vond het niks, al dat geschreeuw. Ik vond het geweldig, ik wilde ook een lase lipstick hebben en alle andere gave gadgets ook. Ik wilde altijd Clover zijn als ik dit met vriendinnen na deed spelen. Clover had de leukste kleren. En Jerry was gewoon cool.

Bron

Beugelbekkie
Sharon had een beugel en vond dat maar niks, ze vond het verschrikkelijk. De beugel was magnetisch wat zorgde voor lastige situaties. De aflevering dat ze ongesteld werd, vergeet ik nooit meer.

Bron
En omdat er nog veel meer leuke series zijn, staan er hier nog een paar op een rijtje:

1. Spongebob
2. Dinobabies
3. De Tofu's
4. Wunshpunsh
5. Winx Club
6. Rugrats & All Grown Up
7. Wunschpunsch
8. The Wild thornberrys
9. Hey Arnold!
10. Pokémon
11. Avatar: The last Airbender

Welke serie kijk/keek jij graag?

Heel veel liefs,
Kelly

P.s. Wist je dat Jimmy en Timmy een crossover maken in elkaars serie? Bekijk het hier!


2 opmerkingen:

  1. Jaaaa, ik keek ze allemaal! En wat dacht je van room 402? Dat was ook een favoriet van mij! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Polly en haar pollepels. Geweldig, totaal vergeten er bij te zetten!

      Verwijderen